Neredesin yar... sensiz üşüyorum
Yarim gelmedin, bugün de gelmedin
İçime bir kor düştü, sönmedin
Dağlara sordum seni, haberin gelmedi
Yoruldum beklemekten, yüzüm gülmedi
Söz vermiştik bir vakit
Unuttun bak yarim
Ben senden geçemem
Sensiz yaşayamam ki
Yarim gelmedin, bugün de gelmedin
İçime bir kor düştü, sönmedin
Dağlara sordum seni, haberin gelmedi
Yoruldum beklemekten, yüzüm gülmedi
Sensizliğin yükü, içimi sardı yine
Gözlerim ağlar durur
Bir umut bekliyorum
Gel de tut elimden
Kalbimm seni çok özledim
Yarim gelmedin, bugün de gelmedin
İçime bir kor düştü, sönmedin
Dağlara sordum seni, haberin gelmedi
Yoruldum beklemekten, yüzüm gülmedi
Şu dağlar duydu beni, sen duyup gelmedin
Yoruldum beklemekten, yüzüm gülmedi
Yarim gelmedin... bugün de gelmedin